Blogg

Har inte bloggat så mycket på sistone men hur många var det som trodde att mitt superbloggande skulle hålla i sig? Inte jag i alla fall, haha.
Jag har haft en väldigt skön helg som har bestått av godis, semlor, film och massa mys quality-time med mamma. (y) på det! Och lite skolarbete har jag klämt in också. Och i eftermiddag ska jag gå på bio!
Den här helgen äger om jag får säga det själv. Tyvärr så är det ju då lite skolarbete kvar att göra, men jag hänger inte läpp för det, för tänk vad skönt det kommer att bli när det är klart sen.
Jag tycker att det är ett väldigt skönt sätt att se på livet; när jag har något jobbigt eller tråkigt framför mig tänker jag: "Åh, vad skönt det kommer vara när det är över" och sen gör jag skolarbetet eller vad det nu var för något jag inte ville göra och så är det över. Yey!


Kommentarer
Olle

"Jag tycker att det är ett väldigt skönt sätt att se på livet -Åh, vad skönt det kommer vara när det är över"

haha, lite fel läst kanske! x)

2009-02-01 @ 19:45:11
Karolin

haha xD Åh vad skönt det kommer vara när livet är över! haha

2009-02-01 @ 21:01:32
URL: http://strangeparadise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0