3 dagar kvar till nyår

Usch, jag är jättetrött. Jag kunde inte sova i natt, och inte natten innan det heller. Man kan ju undra vad det beror på...
   Jag har kommit fram till en sak. Jag har faktiskt förbättrat min sociala kompetens, eller vad det heter. Jag känner mig inte alls lika obekväm när jag pratar med folk jag inte känner så bra längre, och jag har ätt för att prata med nästan alla i klassen numera. Framsteg, framsteg :)
   Jaja, jag har egentilgen inget att skriva. Jag känner mig ganska sällskapssjuk för tillfället så jag får väl försöka umgås lite med min faster som är här på besök. Men egentligen finns det andra jag hellre vill umgås med just nu. Well, jag får vänta till nyår, I guess. Jag och telefoner har ju fortfarande inte direkt blivit kompisar xD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0