Nytt inlägg från mig! :D

Här kommer ett inlägg nudå, bara för att Sofie vill det. Harf inget att säga mer än att jag allt oftare uppfylls av känslan att inte duga som jag är.
Borde jag sminka mig till oigenkänlighet, spraya håret stelt i någon "cool" frisyr och ha rätt kläder på mig? Det börjar nästan kännas så. Förlåt hörrni, jag förstår att ni hellre vill ha ett glatt inlägg men är väl inte riktigt glad just nu helt enkelt.
I Onsdags var jag på Melodifestival på FMG. Det förstärkte ännu mer känslan att inte höra till, att inte duga. Plus att jag trodde mina trumhinnor skulle sprängas sönder av musiken. MEN. RÄTT LÅT VANN! Yeah, man! :D
Äh va fan, jag ska inte deppa ner er. Vi ses på påsklovet!


Kommentarer
Anonym

oj jag insåg att jag inte vart inne på din blogg på länge! :O

YES ETT INLÄGG FÖR MIG! <3

du behöver inte sminka dig, använda hårsprej eller klä dig i en speciell stil jag tycker om dig precis som du är <3

2009-04-22 @ 19:46:13
Såfie

BAJS VRF KAN JAG INTE KOMMENTERA?!:@

oj jag insåg att jag inte kollat på din blogg på länge :O

YES ETT INLÄGG BARA FÖR MIG<3

du behöver inte sminka dig, fixa håret i någon speciell frisyr eller klä dig i en speciell stil

jag tycker om dig precis som du är<3

2009-04-22 @ 19:48:37
URL: http://photographicmisfit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0