Kenny begins! <3

Tack och lov för bion med Olle igår! Den fick mig att inse att det visst kan kännas som det gjorde förut. Filmen motsvarade kanske inte mina förväntningar till 100%, men den var jätterolig och bra ändå.
Jag önskar väldigt mycket att jag inte hade den här blockeringen som gör att jag inte ringer/smsar och frågar om vi ska hitta på nåt någon gång för att jag tror att när ni inte ringer/smsar så betyder det att ni inte vill vara med mig och tycker att jag är jobbig om jag ringer. Nej, fy. Den där känslan var alldeles för mycket 2007. Fy mig att sitta och läsa igenom mina gamla blogginlägg!
Du är en paranoid galning, Karolin. Hör du det? Kan inte du bara chilla lite och inte ta allt på så blodigt allvar och tolka in alldeles för mycket i allt. Snälla?!
Även om det kanske inte låter som det så mår jag jättebra. Våren är här och livet leker! Förutom det faktum att jag blir mer och mer trött på min "finnar" öå kinderna för varje dag som går så känns allt super. Att det är åter till skolan från APU:n i morgon och att ännu en vecka har gått utan att jag har gjort mina uppgifter och att jag nu endast har en vecka kvar, bekommer mig inte så mycket just nu. Livet känns bra. Jag är alldeles för flummig och schizofren nu känner jag, så det är bäst att jag går nu innan någon personal från ett psykhem läser det här och inser att jag helt klart är ett fall för dem. So see ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0