Fortfarande stress men med solsken fixar man allt! :D

Jag har fortfarande lite skolarbete kvar. Dock inte mycket, lär hinnas med under helgen beroende på hur länge vi stannar på landet och så där. Men jag är glad ändå! Jag har haft en sån mysig dag idag som har boostat min ork för att fixa lite mer skolarbete. Skönt, va?
  Jag skäms för att säga det men jag har fastnat för blondinbellas blogg. Jag vet inte vad det är som har fått mig att fastna för den men det har jag i alla fall gjort.
  Pratade lite med Sofie idag. Förhoppningsvis ska vi träffas någon gång under veckan som kommer. Vi håller tummarna för det!
  Nu kom jag på att jag måste skicka naturkunskapsarbetet till min lärare så nu har jag inte tid att skriva mer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0