3 April

I dag hade vi Påsksalin i skolan. Det gick ut på att det var några som uppträdde och sedan var det några som gick runt i skolan och delade ut godis. I mängder. Jag lovar, det var lätt typ ett kilo per person eller nåt. Behöver jag säga att man ine var sådär jättehungrig till lunchen sen? Det var så kul, vid ett tillfälle hade jag hela näven full med godis från en skål och så kommer nästa människa med skål och då visar jag min proppfulla hand och säger "Nej, tack, det är bra", men han la massa mer godis i min hand xD Det var så roligt. En annan sak som är rolig är att jag fick vg på naturkunskapsprovet. Det var ganska knappt, men iallafall.
En lite tråkigare sak var att jag fick svar från landstinget idag angående "feriearbete" och jag fick inget. Nu väntar jag bara på svar från kommunen men får säkert inget därifrån heller. Samtidigt som jag faktiskt tycker att det är lite skönt att slippa jobba i sommar, så behöver jag faktiskt erfarenheten. Man får inte jobb idag utan erfarenhet, tyvärr. Pengarna klarar jag mig utan, jag handlar ändå aldrig något, utom typ godis och sådana saker. Menmen. Vi får väl se nästa år. Men enligt prognoserna ska ju arbetslösheten bli ännu större framöver och inte vända förrän 2012 så jag vet inte. Bryr mig inte :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0