14 April

Jag är nöjd med min tillvaro. Jo, det är jag faktiskt. Dagarna på landet var en skön avkoppling från vardagslivet och fick mig att inse att jag mår bra. Det är fortfarande en hel del skolarbete att ta tag i, och det ska jag också göra. Än så länge är det ingen superpanik. Troligtvis kommer helgen att bli en "Ta-igen-plugg-jag-inte-orkat-med-helg". Men det känns rätt bra ändå. Jag har skjutit upp skolarbete så länge nu så det kan vara dags. Anyway,
anledningen till att jag började skriva var att jag skulle berätta om min weirod-dröm jag hade i natt. Jag träffade Elli och Sofia i en affär och jag bestämde mig helt plötsligt för att konfrontera dem angående det här med den oannonserade "hata Karro kampanjen" och det blev världens bråk! Det var kul fast samtidigt lite jobbigt (när jag vaknade alltså, i drömmen var jag bara arg). Det som var weirdo var att Sofie var med mig på stan och när jag började "skrika" på Elli och Sofia ställde sig Sofie på deras sida och typ tyckte att jag var knäpp eller nåt, jag vet inte. Nåt annat som var lite weirdo men kanske inte så oväntat var att de tyckte att det var mitt fel att de hatar mig eller vad det nu är de gör. Weirdo, weirdo.
Det är så coolt att jag så ofta kommer i håg mina drömmar numera. I like it :) See ya!


Kommentarer
Anonym

haha :S wierd dröm :o Jag skulle inte svika dig! :|

2009-04-22 @ 19:50:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0