Fältstudier

Ja, då har man snart gjort klart sin första vecka på "fältstudier" (för det går ju verkligen inte att kalla det prao för då blir det ju fel! :O) på trombonens förskola. Jag tycker att det allt som allt är roligt och trevligt och så, men ibland blir jag bara så trött :P.
Sen är det ju himla trevligt att äta hemlagad mat till lunch varje dag. Nog för att skolmaten också är god, men hemlagad mat blir liksom så mycket trevligare på något sätt. Jag har lärt mig att säga mjölk på arabiska :D Det är lite coolt tycker jag :P
Nu har jag nog inte så mycket mer att skriva tror jag.


Kommentarer
Olle

weeii, nytt blogg inlägg, dock mycke kort! =o Aja, man får nöja sej med det lilla... =) De e övernattning hos mej nästa helg nu som ska komma, hoppas att du e pååå ;D puss <3

2008-09-19 @ 20:04:48
URL: http://olledolle.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0