22 Oktober

Sitter i datasalen och har tråkigt. Vi har demokratitid vilket i princip innebär en timme och tio minuter av segande. Jag har insett att jag kommer få musarm snart med tanke på hur mycket jag har hållt på med datorer på sistone. Får skärpa mig nu :P
Jag ahr utvecklignssamtal i eftermiddag, vet inte riktigt hur det kommer fungera. Får se vad hon har att säga om mig :P
Fortfarande asförkyld, skulle gärna stanna hemma från skolan men har inte tid med det just u så det är bara att härda ut antar jag.
Aja, snart höstlov ju, så jag överlever kanske. Hoppas vi ses snart. Kramar <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0