Blä

Fy fan för allt vad skola heter just nu.
Jag hatar min klass, vi får aldrig nåt nytt att göra på temat och allt bara allmänt suger. Fick just ett mynt skjutet (av misstag) på mig av Denis varpå han och Henrik får århundradets skrattanfall.
En typisk dag för Karolin i BF1b. Usch. Varje gång jag har haft en underbar helg eller så med sina underbaringar och sen kommer tillbaka till skolan känns det alltid skit.
Usch och fy för allt vad skolan heter säger jag bara.

Jag vill vara tillbaka till 9Bm1 och vara tillbaka i mitt gamla liv. Jag hatar mitt nya. Nån som har en tidsmaskin till övers eller?


Kommentarer
Olle

meh, de va ju så bra nyss?? :o

2008-11-13 @ 20:11:39
URL: http://olledolle.blogspot.com
Karolin

Det ändras väl från dag till dag? :P Det gör ju allt, typ.

2008-11-20 @ 11:20:50
URL: http://strangeparadise.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0