29 November

Har fått reda på vilket ämne jag ska debattera om på fredag nu (dock inte om jag ska vara för eller emot). Och det blev dödsstraff. Det är jag nöjd med för där har jag ändå hyfsat mycket att ta av och det är också något som faktiskt engagerar mig.
Idag har jag övningskört för tredje gången och för första gången kändes det faktiskt som att jag hade koll på vad jag höll på med och det gick mycket bra den här gången, fick faktiskt bara motorstopp en gång idag, haha.
Jag är trött idag. Dels för att jag satt uppe och kollade på en ytterst underhållande film till halv tolv och dels för att jag har mensvärk. Fast jag har tagit en tablett nu så det känns inte så mycket.
Jag har kommit fram till att jag har ganska mycket att vara glad över just nu och det är ju bra. Ändå vaknar jag och känner mig orolig hela tiden, men det är för att jag inte har 100-procentig koll på skolarbetet just nu. Men jag tror inte att jag behöver oroa mig så mycket för det, för det lär ordna sig.
Och så måste jag skriva en önskelista också. Önskar mig ingenting vad jag vet.... Nån som har något tips?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0