26 November

Sitter i skolan och försöker få ordning på debatt-grejset. Alltså det går verkligen inte att hitta NÅT bra argument mot homoäktenskap. Personligen är jag ju glad för det eftersom jag vill att det ska bli så men i fråga om mitt skolarbete så är det väldigt frustrerande. Ofta man kan komma till en debatt med endast 2 argument? Förhoppningsvis behöver jag inte argumetera just det.
Skoluniform är också svårt att hitta både fördelar och nackdelar med. Skolan känns helt enkelt ganska seg just nu. Förhoppningsvis blir det roligare sedan när det här är över och vi ska börja med tidningsarbetet.
Jag har funderat på att den här bloggen är ganska meningslös, det är ju ändå bara en som läser. Visst är det skönt att ha någonstans att ventilera sina tankar och jag tycker att det är roligt att skriva blogginlägg, men ändå.
Har en ny förkylning på gång också IGEN. Jag har räknat ut att jag har haft ca 4 eller 5 kraftiga förkylningar det senaste halvåret. Sådana som man i vanliga fall bara har kanske en gång om året, nästan inte ens det. Borde nog gå till skolsköterskan och diskutera saken, men jag vet inte riktigt vad jag ska säga...
Aja, i vilket fall så är det snart jullov! Det är härligt i alla fall.
Mors! 


Kommentarer
Olle

Am I the one?? ;) äh, min blogg e minst lika onödig, ja orkar inte ens skriva några inlägg typ x)

de där med homoäktenskap verkar ganska svårt duu! de enda negativa som ja vet e väl att de står i bibeln att de ej ska tillåtas (vilket jag inte vet om det gör lr inte men antar det eftersom så många kristna e emot..) men, men.. Good luck med arbeteet =)

2008-11-27 @ 18:41:39
URL: http://olledolle.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0