Sommaren är här!

Äntligen är sommaren här. Tyvärr innebär den att vi kommer skiljas åt, men om man bortser från det så är sommaren en helt underbar tid med sol, bad, glass, myggbett och sommarturné med cirkusen.
Samtidigt som jag fruktar avslutningsdagen så längtar jag samtidigt dit för då kan äntligen det sköna sommarlovet börja.
I dag bär det av till landet. Har ingen större lust till det med tanke på att Camilla ska vara inne i stan och ha föreställning.
Så jag hoppas att systerskapet-helgen blir av trots att det typ bara är jag, Olle och Sofia B som vet om den :) Har skickat ett sms till Olle och hoppas att han svarar snart så att jag kan bli befriad från att sitta ensam ute på landet. Visserligen med 3 ljuvliga Milka-choklad som sällskap men ändå ;P
Slutligen ska jag kanske säga att jag är så lycklig just nu. Allt känns bra och alla eventuella otrevliga tankar som fanns i min hjärna förut är helt borta nu. Jag är glad. Fast samtidigt ledsen eftersom vi slutar snart, men det ska jag nog låta bli att tänka på. Får spara de tårarna till avslutningen istället.
Ja, det var allt från lilla mig. Tack och Hej leverpastej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0