I ärlighetens namn :)

Nu ska jag vara riktigt ärlig. Jag älskar er allihop så jävla mycket - Sofia J, Sofia B, Caroline, Olle, Sofie, Elinor - och jag ska aldrig mer lämna er. Nu hoppas jag att vi ska kunna njuta av den här sista tiden tillsammans riktigt mycket och inte bråka något. Kort sagt, jag hoppas att vi kan ha det lika bra som vi hade det i Österrike.

Varför ska jag ställa upp och vara där för nån som tydligen inte ens tycker om mig och som ständigt ställer en massa krav? Nu är det slut med att låtsas. You're on your own.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0