Kafédag

Idag efter skolan var jag för första gången i mitt liv på fräcka frökens med Hanna och Olle. Lite senare kom även Jacob. han började med att komma in på cafét när Hanna var på toaletten, sno hennes väska och jacka, gå därifrån för att komma tillbaka efter ett tag xD Det var roligt.
Ja, vi hade riktigt trevligt. Sitta på ett café och prata konstant i 2 och en halv timme är sånt man bara kan göra med vissa personer :P
Bland annat så tror jag att cirka halva klassen fick en varsin hög med skitsnack. (Inse faktum, skitsnack är KUL, och det är nåt som alla gör dessutom ;))
Jappisch. Det var väl mest bara det jag ville säga. Tack för en härlig dag! Och så får man väl hoppas att Jacob inte blev för trött på oss, haha. Och imorgon blirdet filmdag/kväll (beror på när vi träffas:P) hos Hanna. Och det lär också bli riktigt trevligt.


Kommentarer
Mangoom

Hihi! det var jätteroligt! :D Älskar er två

2008-01-24 @ 13:34:44
URL: http://mangoom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0