Gott nytt år

Så nu har ett nytt år börjat här på bloggen. :p vad kommer dyka upp här på bloggen i år? Ja, de gamla vanliga inläggen förstås men så tänkte jag även börja med att då och då ha lite youtube-tips eftersom jag tycker att det är en helt fenomenal sida där man kan hitta vad som helst. Vad kommer inte dyka upp på bloggen i år? Jag ska i alla fall försöka att inte nämna ett endaste ord om bond på bloggen för det är ju bara jag som tycker det är roligt :) (nog för att det visserligen är min blogg och jag får skriva vad jag vill i den men det är ju trevligt om de som läser är nöjda ;P)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0