Ändra färg var misslyckat...

Insåg just att det inte är alls långt kvar tills skolan börjar och jag måste avslöja en jobbig hemlighet :/ Men man får väl ta dagarna som dom kommer och försöka ladda så mycket som möjligt.
Var på stan med Sofie, Olle och Elli igår. Vi hade riktigt trevligt. Blev dock inte sådär jätteflummigt som det brukar kunna bli, men det blir väl tråkigt om man är ultraflummig vareviga cafébesök, så det gjorde inget. Sen åkte Olle hem och vi andra åkte till Sofie. Tror inte vi gjorde så mycket där... Lyssnade på musik och sjöng med. pratade lite gamla minnen tror jag? Vet inte riktigt.. Känns lite dimmigt xD Jadu, börjar redan bli senil.
Försökte ändra färg på min bekgrund här på bloggen. Gick inget bra alls, så det får va såhär ett tag till, tills jag orkar göra ett nytt försök. Haha.


Kommentarer
Olle

Riktigt mysigt där tycker jag, på vårt lilla vanliga ställe :)undrar när blir nästa gång..? ;)

2008-01-07 @ 20:51:38
URL: http://olledolle.blogspot.com
Anonym

Snart hoppas jag iaf :) hehe vart det dimmigt karro undra va vi gjorde egentligen ;) *-)

2008-01-11 @ 19:13:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0