14 januari

Jadu.. Olle och jag har onekligen satt oss i en svår sits.. Vi vill va med båda sidor som inte vill va med varandra osv. osv.
Ja, jag vet hur arg jag var och vad jag har sagt. Men så kände jag bara i skolan. När jag kom hem sen var jag ledsen o förvirrad och kände att det var nog inte så här jag ville ha det iallafall. Ljuga för sig själv tror jag det kallas. Vanligt syndrom hos mig.
En svår sits som sagt... Och hur vi än dividerar fram och tillbaka (vi spenderade en hel bussresa med att göra det) kommer vi inte på nån lösning.
Jag vet inte vad som var jobbigast: att vara arg/olycklig eller att ha det som det är nu. Hur lyckas jag alltid hamna i såna här situationer?!
Ja, i vilket fall, hoppas ni har haft en trevlig dag osv.
Hälsningar från den alltid lika veliga Karolin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0