Torsdagen den 7 Februari 2008

Dagen började med rusning till BK's typ 80 % av alla nior var där för att köpa någonting att äta till de nationella proven. Idag var det uppsatsskrivning i svenskan. Ämnena var bra och jag hade inte svårt att välja vilket jag skulle ta. Jag hoppas och tror att uppsatsen blev bra. Jag kan ha kommit lite off-topic här och var, men det är nog inga större missar. På det hela taget var det bra.

Sen bar det iväg till stan med Hanna och Olle. Efter mycket om och men blev det där stället mitt i alltihop vid body shop som jag inte minns namnet på. Alla bekanta som gick förbi hade samma kommentar: Här är det ju jättedyrt!
Jaha? Än sen då? Bara för att ni har dåligt med pengar behöver inte alla andra ha det :P
Jag åt pannkakor med sylt och grädde och så drack jag varm choklad med grädde till. Inte alls onyttigt, haha.

Efter det skulle vi titta på musikgymnasiets konsert. Jag hade höga förväntningar, som blev ännu större när jag såg att Kammarorkestern skulle vara med. Mina förväntningar blev dock körda i botten. Faktiskt gick det inte ens att se botten där mina förväntningar hamnade. De åkte så långt ner. Konserten var inte alls bra, tråkigt nog. Publiken var lika dålig den. Ingen respekt alls och folk satt och lyssnade på sina mp3 och annat skit.

När jag kom hem nördade jag spela.se, nåt jag tänkt fortsätta med när jag är klar här.

Efter ett tag insåg jag att klockan var nästan 4 och det var dags att ge sig av till juniorerna. Idag spelade vi pingis i princip hela tiden. Jag insåg att jag nog inte var så värdelös på pingis som jag först trodde. En efter en försvann iväg för att göra nåt annat. Till slut var det bara jag, David, Linus, Gustav och Victor kvar. Jag mot 4 kilar med andra ord. Men det var himla roligt  ändå. Sen att jag alltid åkte ut först har mindre betydelse :P

Nej, som sagt, nu ska jag iväg till spela.se. 


Kommentarer
mangoom

Haha! pannkakor i plural är väl lite att ta i , eller vad säger du? ;) Haha.. men jag håller med, jag trodde att jag visste vart botten var, men den här konserten trillade ännu lägre. Usch :S

2008-02-07 @ 22:04:46
URL: http://mangoom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0