Nytt inlägg

Ja, jag kände att det kanska var dags att skriva lite nu. Vet inte vad jag ska skriva om dock. Har ju varit sjuk typ hela veckan så det har ju inte direkt hänt nåt intressant om man säger så.
Hmm... Känner mig lite vemodig idag. Vet inte riktigt varför. Kan vara för att jag känner på min att en massa saker som jag inte vill ska hända kommer hända.
Naej, men iallafall. Nu har ju Gunnar slutat då. Kanske var på tiden. Han verkade ju vara trött på ungar redan när han fortfarande hade oss, och den klassen han lämnade nu är typ 1000 gånger värre än vad vi var. I vilket fall som helst, man får hoppas att han får ett trevligt liv som pensionär iaf.

Usch, jag känner mig så himla ofräsch, har inte duschat på jättelänge, hostar och snorar hela tiden, nej fy! Nu vill jag bli frisk!

Jaja, I vilket fall, jag tackar den som läser för att ni tar er tid att göra det. Lämna gärna en kommentar på vägen ut (:


Kommentarer
Mangoom

Naaw, är du också sjuk =( Vill också bli frisk... Vad är det för tråkigheter du känner på dig ska hända som du inte vill ska hända då? Låter inte kul... Aya, vill att du ska veta att jag har lika tråkigt som du (har legat nerbäddad i mammas säng och kollat på barnprogram, ritat en gepard och pratat i telefon i fyra timmar nu...), om det är till någon tröst =)
Kramar

2008-02-02 @ 18:41:04
URL: http://mangoom.blogg.se
Karolin

hej på dej där! :P Japp, men idag har jag duschat och så och känner mig lite fräschare, fast jag har typ en inflammation eller nåt i ögat, men jag orkar inte deppa ihop för det :P

2008-02-03 @ 11:59:35
URL: http://strangeparadise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0