Glädje igen.

Ja, jag vet att jag har lovat att inte skriva nåt mer om bond i bloggen, men eftersom denna nyhet gör mig överlycklig mitt i all stressen som kom idag så måste jag bara posta detta:

Hello All,
 
Bond's new album has been pushed back and is now scheduled for sometime between September and November, 2008 and not for Spring 2008. Bond's new record company MAY be EMI, but NOTHING IS DEFINITE YET!!!
 
Hopefully we will receive some more info about it soon, but for now that's all I have for the bond community.
 
Thanks!

Plus lite bloggstatistik:
Jag harigenomsnitt 2 besökare per dag.
Toppnotering 18 besökare den 6 Januari

Tid på denna blogg: ca 6 månader
Totalt antal inlägg: 68



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0