Att vara barn.

Nu har jag fyllt 16! wihi! Men idag ville jag vara barn igen. Eller jag vill inte direkt vara barn igen men jag saknar att var ute och leka på en lekplats. Det gjorde vi idag på juniorerna. Gud, vad roligt det var! Ok, gud var fel uttryck i det sammanhanget :P i vilket fall så var det jätteroligt. Jag tror jag ska gå ner till de där multiarenan nån mer gång och "leka av mig" lite. Förhoppningsvis kan man kanke tvinga med sig typ Camilla eller nån.
Ja, men nu ska jag inte fylla ett helt inlägg med hur roligt det är att leka, så nu pratar jag om någonting annat istället... Ehm.. Jag kommer inte på nåt så jag slänger in en bild på min statistik på bloggen som jag tyckte såg lite rolig ut :)
(tyvärr så ville ej bilden ej funka :()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0