Onsdag

Tråkdag idag igen då. Usch vad segt det är med all denna tema >.< Fick jag bestämma skulle vi ha typ högst en temalektion i veckan eller nåt, det är så himla tråkigt! Aja...
Dagen började med att jag och mamma drog till haga trafikskola för att fixa lektion till mig. 7.40 skulle de öppna. Vi satt där till 7.55 men inte fan kom det någon inte. Typiskt.
Sen idag ska vi till NT. Lär ju bli kul :P Anyway, glömde säga till dig, Olle, att du skulle vidarebefodra det där smset till resten av folket, så nu får du göra det!
Nej, nu räcker det väl med babbel här...
Haha, föresten visst var det roligg at jag skev att jag alltid blir så blogg-galen i december och nu har jag inte skrivit på typ 1 vecka eller nåt xD Man ska inte skriva sådana saker...


Kommentarer
Olle

oki oki, skickar te fie&fia då, men ja ha bara 9kr på mobilen! :p haha, ja ha inte heller skrivit nått på så länge nu men ja har en ursäkt - ja ha vart sjuk! ;)

2008-12-10 @ 15:21:02
URL: http://olledolle.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0