16/12

Ok, nu troor jag att det jävla temaarbetet är klart, men va fan man vet ju aldrig x)
Anyway, idag körde vi boxning på gympan och det är ju så grymt roligt! är glad att jag inte var så himla förkyld idag så jag orkade kämpa hela vägen. Woho!
Har fortfarande ont i handleden och fattar fortfarande inte varför. Har väl sovit konsigt eller nåt. Bara 3 dagar kvar till avslutningen nu, jippie! Vet när jag ar avslutning nu den börjar 10, slutar kanske runt 11 eller nåt, så nu vet du ;)
Naej, nu orkar jag ine mer, c ya pals xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0