1 December

Jag har haft den absolut sämsta dagen på länge. Dagen började med att jag fick stå på hållplatsen i 20 min i morse innan ersättningsbussen kom. Jag kom typ en halvtimme sent till engelskan, det var tråkigt.
Sen hade vi tema. Och datorn som jag satt vid laggade sönder så fort man bara rörde musen, typ. Så då fick man dampryck på det också.
Sen matte. Då hade jag glömt läxan att ta med en tidningsartikel med procent involverat och fick väl typ en utskällning. Visserligen ihop med halva klassen eller nåt, men jag försöker liksom jobba upp en pluggis-image för lärarna här!
Resten av skoldagen gick väl relativt smätfritt (Datorkunskap sista timmen). Nu jobbar vi i PowerPoint och det tycker jag är rätt klurigt men jag har ändå fått till en hyfsad presentation nu.
Sen var det lugnt fram till för en halvtimme sedan. Jag startar datorn hemma och öppnar internet och msn. De laddar i tusen år men inget händer. Ropade på pappa och han startade om datorn efter att ha kollat runt lite och då funkade det precis som det skulle. Detta är absolut inte min dag.
Jag har för mig att det hände något mer men minns inte vad det var. Ja, i och för sig höll jag på att bli totalt nersprungen på vägen till matsalen av nån galen tjej.
Ja, nu får man väl hoppas att resten av kvällen går smärtfritt.
Såg ni julkalendern imorse eller? Fan vad skum den var. Fattade inget, haha.
Har kommit på att jag alltid blir galen i att skriva blogg runt juletider. Jag menar förra året skrev jag typ ett inlägg om dagen hela december. Skulle vara trevligt om jag kunde vara så resten av året också. 


Kommentarer
Olle

Haha, konstigt nog jag med! :D kan kanske bero på att man sitter mer vid datorn då.. men i dont really know... lät ej som en trevlig dag där, ja hade nog börjat gråta lr nått x) Ska vi ses snart lr?? :P

2008-12-01 @ 22:40:49
URL: http://olledolle.blogspot.com
Karolin

Ja, det måste vi! Kanske en repris på förra årets julhandel? ;)

2008-12-02 @ 13:07:51
URL: http://strangeparadise.blogg.se/
Olle

joo, ja ska bara få in lite pengar först! :o kanske te helgen dårå om vi har tur :)

2008-12-02 @ 18:53:12
URL: http://olledolle.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0