:/

Hur kan jag vara så dum att jag inte sätter lösenord på min bilddagbok? Såna där kommentarer var ju precis vad jag behövde. Speciellt idag när jag redan mådde superbra. Å andra sidan fattar jag inte hur nån orkar gå igenom en hel bilddagbok bara för att skriva så många elaka kommentarer som möjligt. Tidigare har jag alltid trott att jag inte skulle ta åt mig om någon skrev elaka kommentarer, men nu vet jag hur hemskt det känns. Att en människa man inte känner skriver att man är tjock, borde raka benen och plocka ögonbrynen. Till och med har människan kommenterat en bild på pappa och skrivit apgubbe. Jag kommer nog aldrig förstå vad det är för fel på vissa människor...
Liksom allt man tänker om sig när man mår allra sämst skrivet av någon annan man inte ens känner. Då måste det ju vara så folk ser på mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0