Vivaldi The four seasons

Jahapp. Tyckte det var ett tag sedan jag skrev nåt här nu. Så jag får väl försöka hosta upp ett inlägg här nu ;) Sitter här och lyssnar på The four seasons av Antonio Vivaldi (1678-1741) :P

Hmm..vad jag ska jag skriva. Ja, den utlovade shrek-recensionen kommer förmodligen aldrig. Jag är helt enkelt för lat och tycker egentligen inte om att skriva recensioner så jag vet inte varför jag sa att jag skulle göra det.

Nu har jag äntligen lånat bok till svenskan. Fick gå bort till Eneby bibliotek. Så litet men ändå så förvirrande ^^

Nae, nu vet jag inte vad mer jag ska skriva faktiskt.

Peace and love to all! hihi...


Kommentarer
Olle

Peace and love and harmony to all the people :D min vinnar replik i kortspel juu ;D Jaha, ja blidde visst sjuk så då ha man ju tid att kolla upp din lilla mysiga bloggsida :D hoppas att ja ej smittade dej igår bara :O kramiiz <3

2007-09-07 @ 10:22:58
URL: http://olledolle.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0