Ridning 25/9

Idag har jag ridit. Och jag är så glad för jag märker verkligen hur mycket jag har utvecklats nu. För några månader sen kände jag bara för att fly till Ryssland så fort nån nämnde "hoppning" och nu  galopperar jag utan stigbyglar på EPAN utan att knappt ens känna mig rädd. Helt sjukt.
Idag körde vi balansövningar. Det innebär bland annat att man lägger upp stigbyglarna på sadeln och knyter en knut på tränset (dvs. man har INGET att hålla sig i :P) Sen så var det liksom att snurra på armarna och vicka på fötterna, plocka äpplen osv. Sen säger Sussi att vi ska sätta igång i trav. Först blev jag livrädd, men sen upptäckte jag att det gick ju riktigt bra :) Så jag är verkligen jättenöjd. Sen att Camilla sa "Fuck dig" och cyklade ifrån mig hade jag ju kunnat leva utan men hon hade ju stallets typ läskigaste häst Corea. Menmen, tycke ändå inte att hennes utbrott var riktigt befogat.
Men jag är glad! Så nu sprider jag ut min glädje bland er läsare. *Ta upp glädjeserpentiner ur en korg och kasta ut dom i världen*


Kommentarer
Sofie

Jag tror du missa mig :/
btw ny blogg =P

2007-09-27 @ 13:23:49
Karolin

vad heter den då?

2007-09-27 @ 19:54:31
URL: http://strangeparadise.blogg.se
Anonym

Jag skrev den ju med :O va konstigt -.-
eh MyFaith.blogg.se

2007-09-30 @ 21:39:15
Olle

NU fatta ja va du skrivit! :D undrar om de va baileys kvällen ja läste detta förra gången lr nått.. @.@ Oki, glädje serpentiner vare:
¤#~ WihOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooOOoouuuu!!! ~#¤

2007-10-10 @ 17:37:18
URL: http://olledolle.blogspot.com
Karolin

troligtvis :P

2007-10-12 @ 13:01:12
URL: http://strangeparadise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0