Prestationer

Idag har jag spelat brännboll och fotboll i mina nya skor med klack. Aj. :p Nejvars, det var rätt kul, fast benen är väl inte sådär jätteglada. En annan gång gick jag skogspromenad med mina andra skor med klack. Det är sådana saker jag kallar PRESTATIONER. Har jag klarat det, kan jag fan klara precis vad som helst! Njaej, inte riktigt kanske men jag kan ju låtsas.

Var på läger i helgen. Så som jag betedde mig där ska jag aldrig mer bete mig.

Vad mer kan man säga? Jo, jag har inte med mig engelskaböckerna så det lär väl bli ännu ett pissdåligt glosförhör imorrn. Börjar bli van. Bye bye mvg.

Och inte har jag orkat göra nåt åt No:n heller. Hello ig.

För fan, skärp till dig, jävla idiot! vad hände med optimisten "Jag ska ha mvg i alla ämnen" Ja, ska man ha det får man nog kämpa lite mer än vad du gör just nu.

Well well, nu har jag varit schizofren här tillräckligt länge. Ses i skolan imorrn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0