8/10

dags igen för succén: VECKANS!


                                                                           Vecka 40

                                                                      Veckans förlust
Mina mp3-lurar buhu :'( kom tillbaks snälla! nej, just det, veckans skulle ju bara innehålla glada saker :P

                                                                   Veckans glädjeämne
Livstecken från bond. Yippie! (om du tycker att jag skriver för mycket om bond, så sluta läs då. Deras musik har gjort mer för mig än du någonsin kan ana, så lämna mig ifred)

                                                                        Veckans låt
Hymn med bond. Lärde mig spela den den här veckan och det låter jättebra när jag spelar och lyssnar samtidigt :)

Tack för mig! *ta emot bifallet från publiken*


Kommentarer
Olle

hihi, va gulli du e :P men hallå den måste ju heta veckans -någonting- Om de bara står veckans blir de ju knaas, typ som tolvan ;D

2007-10-08 @ 21:24:56
URL: http://olledolle.blogspot.com
Karolin

Vadå som tolvan? Och det kan inte heta veckans nånting eftersom det är olika saker varje gång!

2007-10-08 @ 21:28:46
URL: http://strangeparadise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0