Tokio Hotel - Klappa Händerna = my life!

Hade tönkt skriva ett långt inlägg om min åsikt i diskussionen vi hade i matsalen, men nu orkar jag inte med det så nu får jag skriva nåt annat. Så på Oles initiativ ska jag nu skriva om min stukade hand. :D Jo, det va såhär förstår ni, små barn :) *titta på er med dagisfröken-ögon* Jag och mina kära familj var ute på tipspromenad i Vrinneviskogen (mammi o pappi tvingarmed oss på det för att de tycker vi rör på oss för lite eller nåt-_-) Vi gick där o allt var frid och fröjd, jag visade mina inspelningar från kören. Sen kom den. Ispölen. *dramatisk musik* Min fot började glida på den läskiga ispölen och slog undan den andra foten. Jag landade på rumpan efter att ha tagit emot mig med händerna, detta orsakade alltså en stukning. När min syster och hennes pojkvän kom över för att "fira" fars dag fick min syster, sjukgymnast-studenten ta en titt på min stackars handled och linda bandaget(?) på det korrekta sjukgymnast-sättet. Var dock tvungen att ta av det sen eftersom jag skulle bada så sen fick mamma fixa det så nu är det inte så proffsigt längre ;)

Jag avslutar detta inlägg med två youtubetips: sök på Tokio Hotel - Köttbullevisan och Toki Hotel - Klappa händerna.

Ha en bra dag all trevliga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0