Blogg...

Blä, vad tråkigt allt är just nu. Det blir bara mörkare och mörkare... Och när man är klar med ett skolarbete så kommer nästa direkt. Man kan adirg liksom få en paus, lite andrum, bara kunna göra vad man vill.
Jag har egentligen inget och klaga på. Det finns barn i världen som inte har mat för dagen, så jag har det fruktansvärt bra, jag vet! Men vem orkar tänka så jämt? Ja, det finns människor som gör det, jag antar att man inte kan göra annat ön att beundra dom mäniskorna ett tag och sen gå vidare med sitt liv..


Kommentarer
Olle

Men buddhaa... Orka tänka så, då blir ju hela livet helt tragiskt.. Fast några som behöver tänka så e deppisar så de sluta tänka så mycke på sej själva!
Jaa, usch vaffö ere så mörkt. :( blir tröttare än vanligt av de ju.. Ja börjar bli sjukling nu, du e den enda som klarat dej (av systerskapet) så hold on till de!! ;D go superkarro!

2007-11-23 @ 19:25:49
URL: http://olledolle.blogspot.com
Karolin

tyvärr så glr jag nog inte det. mår inte alls bra

2007-11-25 @ 17:45:05
URL: http://strangeparadise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0