14 November

Hade tänkt att jag skulle försöka skriva blogg varje dag denna veckan. Glömde bort det redan igår så där sprack det :P Nej då haha. Jahappisch..vad ska man skriva då? Idag såg vi på musikgymnasiets konsert. Den var väl sådär..Men det är alltid trevligt att iaktta professionella violinister :) Det dumma med konerten var den idiotiska känslan jag fick efteråt (Olle vet vad jag menar ;)) Men det var kul och läsa texten jag hade skrivit och föreställa sig att Ann nästan fick hjärtattack ;P
Men nåt jag önskar att jag inte hade gjort idag var att titta på one tree hill. Det var så himla läskigt så jag fick en gråtattack :'( som sagt, jag har vart lite konstig idag.. Därav detta konstiga inlägg..


Kommentarer
Olle

nää, de va ett mycket väl godkänt blogginlägg :D höhö, de dära me ann-hjärtattacken kan misstolkas, riktigt så hemska va vi ju ej ;) puss påre karris sparris, hoppas du blir lite normalare imorn ;D

2007-11-14 @ 18:22:22
URL: http://olledolle.blogspot.com
Karolin

jaja Haha :p

2007-11-15 @ 14:25:08
URL: http://strangeparadise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0