Sämsta dagen på länge

Ja, som rubriken lyder.. denna dan sög!! Först är det idiotisk basket på idrotten. Som Hanna sa: stor, rund och hård :P Sen får man tillbaka det pissiga matteprovet..Tack så hemskt mycket :@ Hur i h*lvete ska jag kunna klara av nationellt prov i matte? jaja... Sen har vi No och som vanligt kommer alla i klassen med sina idiot-frågor. "Vadå?? FINNS det en gud??" gaaaahhhh! VAr redan på dåligt humör och det blev inte bättre av det. Sen komme rman hem, då har några elektriker-gubbar gjort så att varken tvn, datorn eller ljusstaken funkar! Hur lyckas man? Tur att pappa kunde fixa :D
Sen var det ridning. Kunde väl gått bättre antar jag men det var Ok. Red Mirat idag, som jag adrig har ridit förut. Trevligt, trevligt :D

20 dagar kvar till jul - Imorgon blir det julkappshandel. Skulle underlätta något om man visste vad man ska köpa till folk bara... :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0