Julklappshandel

På allmän begäran (eller nåt) kommer här ett inlägg om Olles och min julhandel. Dagen började på McDonalds. Vi blev minst sagt mätta. Lite väl mätta kanske. Vi gick nästan in i en liten flicka och sen bara stod vi där helt förstenade xD hur lyckas man? Flickans mamma undrade nog vad det var för fel på oss när vi stannade upp och började asgarva.. Efter den incidenten bar det av till Kicks där vi testade typ 20 olika parfymer. Resultat: enorm flummighet. Igen. Och så luktar jag som en levande parfymaffär också :P Ja, iallafall. Sen gick vi runt i några fler butiker. Slutresultatet blev 1 julklapp för min del och 2 för Olles del. Ganska bra jobbat ändå tycker jag. På tal om julklappar. Hur blir det med systerskapets julklappsbyte? Aja, i vilket fall som helst.. På det hela taget tycker jag att det vart en lyckad dag :)

19 dagar kvar till jul - Var är julkänslan någonstans? Snart sätter jag in en annons på blocket!


Kommentarer
Olle

kicks besöket resulterade väl mest till att vi blev höga ;D hahahah

2007-12-05 @ 21:01:28
URL: http://olledolle.blogspot.com
Karolin

ja men flummig betyder ju typ hög :P xD

2007-12-05 @ 21:03:57
URL: http://strangeparadise.blogg.se
Olle

men man vet ju ej vilket flummig man menar isåfall, tex: menade sassi flummig lr flummig med kristendomen..? XD

2007-12-06 @ 17:03:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0