Jul

Nae, nu tycker jag att det är hög tid för ett nytt inlägg här. Så - vad har hänt mig under julen då? Inte mycket direkt, fått julklappar förstås ;) Kan räkna upp några stycken:

2 st skivor med Bond - Classified och Explosive. Nu har jag alla som går o få tag på i Sverige iaf så nu behöver jag inte gnälla mer :P
2st mangaböcker - Timestranger och xxxHolic. Har inte läst dom än så jag vet inte vad de handlar om.
1 Tröja och ett par leggings från Indiska
1 DVD - Harry Potter och Fenixorden

Ja, jag fick ju fler grejer men orka räkna upp alltihop. Sen bestod själva julafton av att pappa var sjuk, vi firade jul hos våra kusiner där det mest spännandesom hände var Farmors ständiga matande av deras hund Sinbad, trots tillsägelser att hon inte fick ge honom. ja, senn senare åkte vi hem till sjuklingen därhemma. Sen kan jag berätta att jag hade en jättefin klänning på mig och jag hade också ett halsband för en gångs skull :) Bilder lär dyka upp på Bilddagboken inom kort.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0