Blä..

Varför måste jag vara så bra på att älta saker? Gud vad jag hatar det. Det räckte med att jag satt och grät på franskalektionen, var jag tvungen o få värsta gråtattacken hemma också? När vi nu har haft så kul resten av dagen? Åh gud vad du är jobbig, Karro! Men egentligen, allvarligt, vad tror Maria om mig egentligen? Vi har haft så jävla mycket skolarbete nu i nian så jag bara har velat lägga mig ner och dö visa dagar. Typ iaf. Och så FÖRVÄNTAR hon sig att jag ska få MVG på provet.. Jag menar..Hallå? Är det inte typiskt att när jag har kommit över ett hinder så ska det komma upp ett annat?
- Du har aldrig vart så nära MVG som du är nu. Skulle det få mig att må bättre eller? Ååh.. Jag som var så glad. Varför måste skolan förstöra ens liv hela tiden?
 
Jahapp. Repetitionen gick bra iaf. Och sen när jag kommer hem och ska kolla på textbladet, så finns förstås inte den där konstiga men vackra låten som vi inte kan texten till med! Blööö. Aja, man kanske lär sig den någon gång?

14 dagar kvar till jul - Du menar alltså att om två veckor sitter man och smaskar julmat vid den här tiden? Jag kan fortfarande inte fatta att det är sant. Och på torsdag är det julkonsert. På torsdag. hur kan tiden gå så snabbt? Det skrämmer mig. 


Kommentarer
Olle

Konserten e imorrn!!! :O De kommer bli världens jobbigaste/stressigaste/roligaste dagen på året!! +.+

2007-12-12 @ 19:34:59
URL: http://olledolle.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0