19 December

Hej igen! Hmm.. Jag känner för att skriva,jag har så mycket känslor inom mig idag, men vet inte hur jag ska formulera dem :P Annars var jag nyss på yoga och det var betydligt svårare än vad jag trodde att det skulle vara! Haha, jag måste ha sett helt sjuk ut.

5 dagar kvar till jul - Jag fick en liten julkänsla typ igår tror jag det var, men annars kunde det lika gärna ha varit November eller vad som helst förutom att det äntligen börjar bli lite kyligt ute. Förhoppningsvis bådar det gott.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0