1 December!

Idag är det första december så jag tänkte passa på att skriva ett litet inlägg :)  Har inte hunnit se julkalendern än, men om den är dålig så kör jag på mysteriet på greveholm istället! :D
Anyway, Jag har kommit på en grej. Det är att jag har väldigt lätt för att bli besatt av saker (kom du på det nu, kanske ni tänker, och nej, det gjorde jag inte men jag skriver om det nu.)
Antingen är det spel på mobile, en speciell film, nån tv-serie, nåt spel...Ja typ, vad som helst. Just nu är jag besatt av Paris Hilton-spelet, även om det börjar avta lite nu eftersom jag har vunnit allt som går att vinna :P, Vänner, OC och att spela piano. Det var längesedan jag var besatt av att spela piano, så det känns bra. Nåt som jag just nuinte är besatt av är bond, så njut så länge det varar ;)

23 dagar kvar till jul - vad önskar du dig? AAHh, snart måste man välja vad man ska söka för gymnasium..vad sa jag välja?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0