Snape Snape Severus Snape

Ja, nu sitter jag här framför datorn igen. Överraskning, va? Kom nyss hem från en informationsgrej om att bli ledare i kyrkan. Nej, jag tror inte på gud men jag gillar att vara där. Punkt. Men nu vet jag inte riktigt om jag vill vara det längre. Jag är liksom så himla blyg hela tiden så ingen kommer ju prata med mig. Menmen, nog pratat om det nu :)
I dag började skolan igen. Jippie! Eller nåt... Jag har kommit fram till att Sassi är väldigt tyst men verkar snäll. VI ska nog komma överens ^^
Vad ska jag skriva mer nu då? Egentligen borde jag inte sitta här överhuvudtaget så ont i huvut som jag har. Men jag har faktiskt glasögonen på mig. Duktig Karro ;)
Nej, nu ska ag nog skriva lite mer på min berättelse så blir Sofie glad.

Tjena Mors!


Kommentarer
olledolle

Haha, känner faktiskt samma sak me Sassi :)fast de blir nog ej lika mycke prat som me anna o de kanske e lite trist..Ska man kanske logga in på lunar o skicka nån hälsning? kramis <3

2007-08-20 @ 19:38:11
URL: http://olledolle.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0