Inget godis på en månad :P

Ok, nu har jag gått me dpå att inte äta godis på en månad. Haha, det ska nog gå bra med tanke på att jag inte kommer ha ett enda öre på hela månaden.

Jaha, vad har jag gjort idag då? Jag har varit i skolan (förstås) kände mig skitseg och trött och hade ont typ överallt ;P
Efter skolan gick jag på stan med Hanna, Olle och Sofie. Vi hade jätteroligt, och jag köpte äntligen en skoldagbok :D

När jag var på stan så träffade jag en (vem blir förvånad?) frälst kristen typ som ville ävertyga mig om att gud finns och att han älskar mig. Vad är det med mig som gör att jag alltid stöter på sådana människor? Syns det på mig att jag inte tror på gud,eller? Och vadå, bara för att han råkar vara kristen så måste han väl inte pracka på mig det. Jag prackar inte på andra människor att jag INTE är kristen så varför måste alla extrem-kristna göra det? Jaja, Hanna, Sofie och Olle har redan fått stå ut med det här hela dan så jag ska vara tyst.

Just det, jag skulle ju göra en recension på Shrek den tredje. Aja, det får väl bli nån annan gång då.


Kommentarer
Sofie

NEJ! INTE VA TYST XD kul att du prata om de hela tiden x) hihi (A) as kul att gå på stan me er idag :D

2007-08-29 @ 18:45:55
URL: http://intensiveromance.blogg.se
Olle

Hihi, de e ju kul o höra om allt spännande som hänt dej jue ;P Själv vill ju ingen prata med en om man går på stan.. jobbigt o va populär hörrö! ;)

2007-08-30 @ 16:55:29
URL: http://olledolle.blogspot.com
Karolin

Ja, visst är det :P

2007-09-05 @ 17:03:33
URL: http://strangeparadise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0