23/8

Nu ska jag klaga lite.. Vet inte riktigt vad jag ska klaga på, men jag är på värlens klagarhumör.
Jag kan klaga på att jag inte har nåt att göra, det har jag aldrig och det suger! Det blir bara tv och dator och jag har egentligen ingenting att göra på datorn heller, jag försöker bara få tiden att gå. I går tänkte jag så här: vad har hänt idag? Vad har jag gjort? Har jag lärt mig nånting? Har den här dagen överhuvudtaget haft nån mening? Och jag kom nog fram till att i princip ingen av mina dagar har någon mening, jag bara slösar bort dom. Visst, egentligen är det ju hur enkelt som helst, det är bara att helt enkelt göra nåt annat. men när jag försöker hitta på nåt annat så kommer jag inte på nåt.
Och nu när jag ändå är mitt uppe i klagandet så kan jag ju passa på att klaga på hur feg jag är. Blä! Jag hatar min jävla feghet.
By the way, Hanna, du är stark som vågar säga vad som stör/irriterar dig. Det är inte alla som gör det. Jag gör definitivt inte det. Jag vet inte nån gång som jag faktiskt har sagt rakt ut vad jag tycker. Om nån har fått reda på något jag har stört mig på så kommer det från nån annan som har lovat att inte säga nåt. Nej, fy, jag orkar inte..
Nej, nu ska jag ta och nörda lunarstorm och sen ska jag ta en promenad och rensa tankarna lite.

Japp, det här blev ett ganska långt inlägg. Men det var skönt iallafall. Grymt skönt.


Kommentarer
Mangoom

:) Vad glad jag blir Karro gumman! :D

2007-09-02 @ 18:51:55
URL: http://mangoom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0