Youngblood, youngblood, I wanna be, I wanna be...

Tja!
Sitter hemma hos mina päron med en Marabou Oreo och njuter av livet ;) Alltså, ni skulle bara veta hur många Maraboukakor jag äter på en månad, haha. Men just idag skäms jag inte för det.
   Snart ska jag gå och leka med Hilma, men först tänkte jag uppdatera lite på the excitement of my life, så att säga. Nejdå, men i helgen var det ju iaf dop/födelsedagsfest för Hilma och Johanna. Det var fint och roligt att träffa släkten på mammas sida, vilket inte händer så ofta. Camilla och jag plus Hilmas faster (Gerrys syster alltså :P) blev faddrar till Hilma. Det betyder typ att man ska vara ett stöd för henne när hon bråkar Johanna och Gerry ;) Camilla och jag sjöng också två låtar och det gick bra, trots att vi failat på minst en grej varje gång vi repade, så det var ju skönt!
   Söndagen spenderade jag och sis med städa, sitta i köket vid varsin dator, handla och sedan äta och titta på Pretty Little Liars tillsammans. Perfekt slappardag om jag får säga det själv :)
   Nu har Hilma förhoppningsvis vaknat, så nu ska jag dra hem till Johanna. Bye bye gummihaj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0