Varför händer allt mig?

Ok, hej igen! Måste bara skriva om detta...
Kan någon snälla bara förklara varför allt händer mig jämt? Är det inte tanter som säger att jag är vacker som en älvdrottning så är det killar som gör sociala experiment på mig.. Haha, det där lät ju inte lite snuskigt xD Anyway, så här var det..... *Flashback jingle*
   Jag satt i matsalen och käkade mat framför datorn. En i min arbetsgrupp kom fram och vi snackade lite om hur det gick med hemtentan och så vidare. Sen sa vi lycka till och hon gick vidare. Jag tog ännu en oförtjänt paus och gick in på YouTube. Kollade på något klipp och gick sedan in på Guldtuben för att nominera folk. DÅ kommer en man/kille/whatever och frågar om bordet bredvid mig är ledigt och jag svarar ja. Han sätter sig ner och tar fram en stor chipspåse. Jag blev lite förvånad och lite suktad ;) Men jag fortsatte med det jag höll på med...
   Saken var bara att han käkade sina chips väldigt... entustiastiskt. Och högljutt.
   Jag satt och suckade över min tenta när han frågade om han störde. Jag tänkte att han kanske trodde att jag suckade åt honom, vilket jag ju inte gjorde. Så jag svarade nej. Sen gick det en stund till innan han sa "Ursäkta" och berättade för mig att det hela var ett socialt experiment och pekade på en dold kamera som stod på ett bord tillsammans med killens kollega.
   Eh jaha... Alltså WHAT?! Jag orkar inte att jag alltid ska råka ut för sådant här xD I vilket fall så skulle detta tydligen läggas ut på YouTube, och det kan de väl få göra om de tycker att det är kul... Tänker dock att det nog finns "experimentoffer" som reagerar lite mer intressant än jag, så jag kommer säkert inte med på filmen ;)
   Får damp på denna dumma tenta... Eller nej, det är faktiskt mest mig själv och mitt uppskjutande beteende som jag blir galen. Själva tentan är engentligen ganska lätt, men jag kan jag aldrig sätta fart förrän det är aplite tid kvar. Vilket typ är nu, men aja... Jag ska nog hinna färdigt. Det brukar gå bra för det mesta. Höhö.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0