Point Me Towards the Sky

Helluuuu!
Igår hade vi ett seminarium där vi skulle redovisa våra grupparbeten. Redovisningarna skulle vara ca 20 minuter. Vi var 5 grupper, vilket innebär att vi behövde minst 100 minuter på oss, konstigt då att vi bara hade fått 90... Så ja, den lektionen drog över typ 25 minuter, men vad gör det om hundra år osv... Vår redovisning gick i alla fall bra, tycker jag. och läraren verkade också nöjd.
   Hittade femtiolappen jag trodde att jag hade tappat igår i alla fall, så det var ju trevligt. Fickorna på min jacka får verkligen plats med hur mycket skit som helst, haha. Och jag är sannerligen inte sen med att utnyttja det ;)
   I helgen ska jag på läger (woop woop!) så gårdagen spenderades med att leta frågor till en tipspromenad som vi ska ha och nu ska jag plocka ihop en Mello-lista på Spotify till vår egen Melodifestival som vi ska ha på lördagkvällen. Det blir naaajz. 
   Alltså, jag älskar min egen logik. Igår var jag trött som ett as vid klockan 22. Eller nej, redan vid 5-6 nånting, när jag tänker efter, men det löste jag med att sova middag ;) I vilket fall som helst, var så jävla trött, men tror ni att jag gick och la mig eller? Nej, varför skulle jag göra det, när jag kan vara uppe... Så ja, utvilad tjej idag och så...
   Nej men hörrni, nu väntar Spotify och sen hemtenta på min uppmärksamhet, så vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0