Daylight

Yo!
Gissa vad jag har för mig? Ledtråd: Det börjar på "Hem" och slutar med "tentamen". Yep. Woop woop! Fick inte tag på en bok som behövs till typ alla frågor heller för nån jävel har gömt den, antagligen. Så det var ju lite surt. Jaja, har ju till fredag på mig så det löser sig väl ändå förhoppningsvis.
   Just nu pausar jag dock med lite Coldplay i öronen och allmänt slösurfande. Måste verkligen kissa egentligen, men orkar inte plocka ihop mina grejer, hehe. Kom och tänka på något Sofia sa en gång, att på min blogg verkar det som att jag är i skolan/pluggar jämt. Och då vill jag bara förtydliga att så är det inte. Verkligen inte. Jag spenderar relativt lite tid i skolan och dagar som idag, när jag sitter och skriver tentor eller liknande, spenderas till typ 60% med att fly undan med hjälp av diverse meningslösa aktiviteter, såsom att blogga. Dagar när jag är hemma och ledig har jag i regel inte så mycket att rapportera och därav får inte de dagarna lika stort utrymme här i bloggen. Så nu vet ni det ;)
   Ja, vad mer ska man säga då? Blev ännu en partyhelg denna helgen. En dyr helg blev det också. Herrejävlar, vågar knappt kolla mitt konto ens en gång. Thank god att det är 25:e imorrn alltså. Menmen, är man så jävla klantig att man först köper en tågresa åt fel håll (och därmed får betala dubbelt för resan hem) och sedan tappar en femtiolapp man hade i fickan får man ta mig fan skylla sig själv om man känner sig fattig. Icke att förglömma det faktum att jag fick köpa strumpbyxor två gånger i fredags eftersom jag gick ifrån det ena paret jag köpte i en provhytt någonstans. Hej, jag heter Karolin och jag blöder pengar för tillfället.... ^^'
   Nej, vet ni vad, nu kissar jag på mig när som helst, så vi får höras någon annan gång!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

StrangeParadise

Hej jag heter Karolin och jag är 25 år. Om ni vill läsa om mina många besattheter, tankar om livet och vardagsberättelser så är ni välkomna :)

RSS 2.0